Blagajna poduzeća: 7:30-14 h • Blagajna Terme: 8-13 h (subotom 8-12h)
Radno vrijeme VVK: 7-15 h • Pauza: 9:30-10 h
VINKOVAČKI VODOVOD I KANALIZACIJA
ADRESA

Dragutina Žanića-Karle 47a
32100 Vinkovci

Vukovarsko-srijemska županija
Hrvatska

BLAGAJNA
Terme H.D. Genschera 2
Dragutina Žanića – Karle 47a
RADNO VRIJEME
8-13h (subotom 8-12h)
7-14h
KONTAKT CENTAR

Informacije o kvarovima i radovima, računima, dugovanjima, ovrhama, obročnoj otplati, promjeni korisničkih podataka i priključcima možete dobiti na besplatni broj telefona 0800 2254.

Kontakt centar za korisnike: 0800-2254 (0-24h)

Prijava kvara od 0-24 h na 0800 2254

Korisnici u stambenim zgradama stanje ne mogu prijaviti putem e-očitanja

Od 1. rujna prijava stanja brojila moguća je samo putem e-očitanja koja se nalazi na web stranici Vinkovačkog vodovoda i kanalizacije www.vvk.hr. S tim danom s radom je prestala mogućnost prijave stanja putem telefona i SMS-a što smo korisnicima najavili još u lipnju kada je počela prijava stanja putem e-očitanja. Prijava stanja i nadalje obavlja se od 15. do 25. datuma u mjesecu.

Za prijavu stanja putem e-očitanja u aplikaciju je potrebno upisati serijski broj vodomjera i šifru potrošačkog mjesta, a ti podaci nalaze se na računu za vodne usluge. Nakon unosa tih podataka potrebno je upisati stanje brojila čime je prijava stanja izvršena.

Zbog brojnih upita naših korisnika, na ovaj način želimo pojasniti da prijava stanja putem e-očitanja nije moguća za korisnike koji žive u stambenim zgradama i dvorišnim stanovima budući da im brojila očitavaju naši inkasatori i njima se potrošnja dijeli sukladno stanju očitanom na glavnom vodomjeru.

Skip to content