KAKO MOGU PROMIJENITI BROJ ČLANOVA U DOMAĆINSTVU?
U slučaju promjene broja članova kućanstva (prijave ili odjave), zahtjev mora podnijeti predstavnik suvlasnika. Ako stambena zgrada nema svog predstavnika
Interni vodomjeri
Odgovore na sva pitanja u vezi internih vodomjera možete doznati iz letka koji smo pripremili za Vas. Ovaj letak izrađen
Koliko često se očitavaju brojila?
Vodomjeri se očitavaju sukladno čl. 79. i 80. Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga te prema utvrđenom rasporedu javnog
Kako možemo sami očitati brojila?
Ukoliko ne želite plaćati račune po prosjecima postoji mogućnost samoočitanja, a to možete učiniti putem usluge e-očitanje koje se nalazi
Račun je povećan zbog kvara na kućnim instalacijama (curenje vode)
Ukoliko imate povećan račun za vodu odnosno račun Vam odskače od uobičajenih računa, možete nas kontaktirati putem sljedećih kanala Ili