U slučaju promjene broja članova kućanstva (prijave ili odjave), zahtjev mora podnijeti predstavnik suvlasnika. Ako stambena zgrada nema svog predstavnika evidentiranog u VVK, broj osoba kod pojedinog korisnika utvrđuje se potpisom više od 50 posto korisnika na glavnom vodomjeru. U…
Odgovore na sva pitanja u vezi internih vodomjera možete doznati iz letka koji smo pripremili za Vas. Ovaj letak izrađen je u suradnji Grada Vinkovaca, Vinkovačkog vodovoda i kanalizacije d.o.o. i Centra za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije „Glas potrošača” s…
Vodomjeri se očitavaju sukladno čl. 79. i 80. Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga te prema utvrđenom rasporedu javnog isporučitelja (trenutna dinamika – svaka tri mjeseca). Za mjesece kada nema očitanja fakturiraju se prosjeci sukladno Općim i tehničkim uvjetima…
Ukoliko ne želite plaćati račune po prosjecima postoji mogućnost samoočitanja, a to možete učiniti putem usluge e-očitanje koje se nalazi na ovoj web stranici na linku Stanje se prijavljuje između 15. i 25. u mjesecu, a za online prijavu…
Ukoliko imate povećan račun za vodu odnosno račun Vam odskače od uobičajenih računa, možete nas kontaktirati putem sljedećih kanala Ili još jednostavnije