Blagajna poduzeća: 7.30-14.00 h, Blagajna Terma: 8-13h (subotom 8-12h)

Kvarovi i održavanje

Sve o radovima i održavanju vodovoda i kanalizacije

Zbog redovnog održavanja sustava odnosno ispiranja mreže, u Nuštru je moguće zamućenje vode. Molimo korisnike za razumijevanje uz napomenu da je Nuštar nedavno priključen na regionalni vodoopskrbni sustav istočne Slavonije tako da u pojedinim dijelovima naselja može povremeno može doći do zamućenja vode. Uskoro se očekuje normalizacija stanja. U slučaju kvara na mreži ili problema s kvalitetom vode korisnici mogu nazvati besplatni broj telefona 0800 2254.

Zbog radova na ispiranju vodovodne mreže u Babinoj Gredi, u sljedećih nekoliko dana postoji mogućnost zamućenja vode pa korisnike molimo za razumijevanje. U slučaju bilo kakvih pitanja ili problema s kvalitetom vode odnosno kvarova korisnici mogu nazvati besplatni broj telefona 0800 22 54.

Zbog radova na vodoopskrbnom sustavu u Ceriću, a kojima je cilj podizanje
tlaka u mreži, u sljedeća 2-3 dana moguće je zamućenje vode. Molimo
korisnike za razumijevanje. U slučaju bilo kakvih problema s kvalitetom
vode ili kvarova korisnici mogu nazvati besplatni broj telefona 0800 22 54.

Zbog sistemske pogreške prilikom isporuke faktura za mjesec ožujak došlo je do pogreške u printanju bar kodova na uplatnicama za vodu. Prilikom skeniranja bar koda može se dogoditi da uplata bude evidentirana na krivog korisnika. Molimo korisnike da uplate vrše putem poziva na broj kako bi se izbjegle ovakve situacije. Ukoliko je njihova uplata evidentirana na drugo ime korisnici se mogu javiti u Vinkovački vodovod i kanalizaciju kako bi se pogreška ispravila.

Česta pitanja i odgovori

Vodomjeri se očitavaju sukladno čl. 79. i 80. Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga te prema utvrđenom rasporedu Javnog isporučitelja (trenutna dinamika – svaka tri mjeseca). Više...