Blagajna poduzeća: 7.30-14.00 h, Blagajna Terma: 8-13h (subotom 8-12h)

Kvarovi i održavanje

Sve o radovima i održavanju vodovoda i kanalizacije

Dana 3. kolovoza 2017.g. (četvrtak - tijekom dana), moguća je otežana vodoopskrba (i povremena zamućenja vode) u mjestima: Antin, Antinska Mlaka i Korođ, zbog planiranih radova na vodoopskrbnoj mreži (ispiranje).

Obavještavaju se mještani naselja Gaboš, korisnici javnog vodoopskrbnog sustava, da je vodovodna mreža Gaboš priključena na Regionalni vodoopskrbni sustav Istočne Slavonije. Ističemo da od 01. 08. 2017. godine u javnu vodovodnu mrežu Gaboš ulazi voda koja po svim parametrima zadovoljava propisanu kvalitetu vode za piće.

            U narednom vremenu pristupit će se preventivnom ispiranju vodovodne mreže Gaboš. Sve dok se proces ispiranja vodovodne mreže ne završi u Gabošu postoji mogućnost povremenog zamućenja vode pa molimo korisnike za razumijevanje.

Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju: tel: 032- 638-846.

Mole se građani, korisnici javne vodoopskrbe na distributivnom području Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o. Vinkovci, da u nastupajućem periodu iznimno visokih temperatura preuzetu vodu troše racionalno i namjenski. Iako na našem distributivnom području u pravilu nema problema s osiguravanjem dovoljnih količina vode, trošenjem vode za zalijevanja vrtova i uređenih površina, pranja vozila i punjenje bazena može se ugroziti kvalitetu vodoopskrbe drugih korisnika. Hvala na razumijevanju.      

Mole se građani Općine Privlaka, korisnici javne vodoopskrbe, da se zbog rekonstrukcije vodovodne mreže, priključaka događaju povremena zamućenja vode.

Kako je poznato da su radovi u tijeku, navedena problematika povremeno se može javljati do završetka radova, odnosno dok rekonstrukcija vodovodne mreže u Općini Privlaka ne bude u cijelosti završena.

Samo zamućenje vode ne znači zdravstvenu neispravnost vode i ona se nakon što se izbistri može koristiti za piće. Javni isporučitelj vodnih usluga Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o. poduzima potrebne radnje da se zamućenja svedu na minimum.

 

Česta pitanja i odgovori

Vodomjeri se očitavaju sukladno čl. 79. i 80. Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga te prema utvrđenom rasporedu Javnog isporučitelja (trenutna dinamika – svaka tri mjeseca). Više...