Blagajna poduzeća: 7.30-14.00 h, Blagajna Terma: 8-13h (subotom 8-12h)

Kvarovi i održavanje

Sve o radovima i održavanju vodovoda i kanalizacije

Zbog sistemske pogreške prilikom isporuke faktura za mjesec ožujak došlo je do pogreške u printanju bar kodova na uplatnicama za vodu. Prilikom skeniranja bar koda može se dogoditi da uplata bude evidentirana na krivog korisnika. Molimo korisnike da uplate vrše putem poziva na broj kako bi se izbjegle ovakve situacije. Ukoliko je njihova uplata evidentirana na drugo ime korisnici se mogu javiti u Vinkovački vodovod i kanalizaciju kako bi se pogreška ispravila.

Zbog spajanja Nuštra na regionalni vodovod u ponedjeljak, 15. travnja, popodne, i u utorak, 16. travnja, pristupit će se preventivnom ispiranju mreže. Dok se proces ispiranja ne završi postoji mogućnost zamućenja vode u vodovodnoj mreži pa korisnike molimo za razumijevanje. U slučaju bilo kakvih pitanja ili problema s kvalitetom vode odnosno kvarova korisnici mogu nazvati besplatni broj telefona 0800 22 54.

U sljedeća 2-3 dana zbog redovnog održavanja sustava odnosno ispiranja mreže u Nuštru može doći do zamućenja vode. Molimo korisnike za razumijevanje uz napomenu da u slučaju bilo kakvog kvara ili problema s kvalitetom vode korisnici mogu nazvati besplatni broj telefona 0800 2254.

Česta pitanja i odgovori

Vodomjeri se očitavaju sukladno čl. 79. i 80. Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga te prema utvrđenom rasporedu Javnog isporučitelja (trenutna dinamika – svaka tri mjeseca). Više...